marți, 14 aprilie 2009

Io nu am bani :(


Sub influenta unei cafelutze si a sunetului cristalin care vine fumegand din camera alaturata,voi incepe sa scriu un blog(da, am cam ramas in urma..nasol..nu mai sunt trendy)un blog pe care l-am mai scris o data,nu neaparat in forma asta dar ideea era aceeashi.un blog despre bloguri in general,despre tendintza asta de a fi sinceri pe internet si de a lupta cu propriile probleme in vazul tuturor,pentru ca nu,doar suntem in 2009,anul in care criza economica ne mananca branza si painea din magazine,si internetul este la mare cautare!
Am tot citit bloguri in ultima perioada,unele mai patetice,altele mai funny,dar cele mai multe sunt din ciclu "am o drama deci exist".degeaba face lumea misto de curentul emo pentru ca el zace in fiecare dintre noi.fara exceptzii."problemele existentziale" fac furori,sentimentul ultra modern numit "el ou vi i" este si el prezent.Pentru unii "scrisul" este un fel de terapie,pentru altzii este o modalitate destul de interesanta "in order to" arate ce "cool" sunt in materie de limba engleza si cum se "scrye" misto,faimosii "futangii" si "smokarashi" nelipsitzi de pe plantatziile de bloguri romanesti care isi povestesc aventurile in materie de sex(cum se plimba fetele ca sclavele dupa ei prin casa,si cum le-au futut din plictis,virgini de genu)droguri(cat de varza au fost aseara,si ce misto e sa te sperii de clantza de la usha,astia care au tricouri sau cercei cu "frunza")si alte vicii la moda.
In concluzie, nu pot sa spun decat un singur lucru:IO NU AM BANI :(
si sa va dau un exemplu dragutzel: apasatzi!


Niciun comentariu: