vineri, 6 noiembrie 2009

Human nature!

Comportamentul uman stagneaza uneori.dar cel mai fin este sentimentul care depaseste orice limita a ratiunii.uneori este plapand si colorat..alteori grotesc si sufocant.autocontrolul este si el prezent,dar este facut pentru a fi incalcat.e un fel de limitator de viteza,il depasesti si e posibil sa mori."normalitatea" este termenul cel mai vag atribuit unui om."schimbarea" la fel.comunicarea consta in simtzuri si perceptzii. Astazi mi s-a intamplat un lucru destul de ciudat.pretz de 1 minut jumatate, nu am stiut unde sunt.nu am recunoscut nici un lucru in jurul meu.absolut nimic.apoi,imaginea s-a deplasat usor catre creier,si familiarul mi-a raspuns ca sunt acasa.schimbarea situatziilor din jurul meu ma intristeaza.s-au schimbat multe si eu trebuie sa accept si sa infrunt rezultatul.e placut sa stii ca exista cineva acolo care itzi zambeste si care itzi spune ca potzi.si e trist in acelashi timp sa stii ca trebuie sa o faci singur.

Un comentariu:

Suflet naiv spunea...

Bucura-te ca exista acel "cineva"